.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قفل سرمایه گذاری در سواحل مازندران باز شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران گفت: قفل سرمایه گذاری در سواحل با رعایت مسائل آمایشی و ملاحظات زیست محیطی باز شود.

به گزارش شمال نیوز، مفید غلامی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه پنجره واحد سرمایه گذاری با اشاره به پیشنهاد احداث سکوی تفریحی در منطقه فرح آباد ساری اظهار داشت: رعایت فرایند تعیین کاربری برای اجرای این طرح الزامی است زیرا متأسفانه این مسئله در چند حوزه چندان رعایت نمی‌شود.

وی گفت: به عنوان نمونه جهاد کشاورزی فرایند تعیین کاربری گلخانه‌ها را به آئین نامه از سازمان اراضی کشور مستند می‌کند و در زمینه احداث گلخانه‌ها، فرایند تعیین کاربری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: تعیین کاربری باید بانگاه آمایشی منطبق باشد و اینکه اسکله‌ها به چه نحوی اجرا شود، پسکرانه داشته باشد یا خیر و آیا می‌توان در ساحل انجام شود، نیازمند بررسی و مطالعه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید براینکه قفل سرمایه گذاری در سواحل با رعایت مسائل آمایشی و رویکردهای کارشناسی باز شود، گفت: همچنین در اجرای طرح‌های اسکله باید ملاحظات زیست محیطی رعایت شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سالمسازی دریا و مناطق شنا افزود: متأسفانه در این طرح‌ها نظارت خوبی صورت نمی‌گیرد و به رغم آنکه در حوزه کاری شهرداری‌ها است اما هر سال سازمان برنامه و بودجه هفت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر می‌گذارد./مهر

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.252 seconds.